neljapäev, 16. juuli 2015

Minust

Tere!

Olen otsustanud alustada blogiga, kus räägin oma elust vahetusaastal Mehhikos. Ma pole varem blogi pidanud, aga mõtlesin, et sõpradel ja tuttavatel on mu tegemistel siin hea silma peal hoida. Kui vahetusaasta läbi on, siis mul endalgi hea meenutada.

Kõigepealt räägin veidi endast, sest siia võib sattuda ka lugejaid, kes ei tea minust suurt midagi. Järgmistes postitustes räägin täpsemalt oma perest, minekust, uuest elukohast ja sellest, kuidas see kõik alguse sai.

Minu nimi on Annika ning olen 18-aastane. Ma veedan oma järgmise õppeaasta Mehhikos. Lõpetasin kevadel Nõo Reaalgümnaasiumi 11. a klassi. Pärit olen kaunist Ida-Virumaa alevikust Iisakust. Elan seal oma majas vanemate ja kahe vennaga. Ei saa ka mainimata jätta meie kassi ja koera :)
Vaba aega mul palju ei ole. Tegelen palju spordiga ja meeldib vahete-vahel oma lõbuks joonistada. Tihti küsitakse, et mis spordialaga ma siis tegelen, siis vastuseks oskan ma öelda, et nii paljudega kui jaksu on - jooksmine, jalgrattaga sõitmine, suusatamine, võrkpall, korvpall, jalgpall, kergejõustik, saalihoki ning olen tegelenud ka laskmise ja tantsimisega.
Koolis olen ma nelja-viieline. Lemmikõppeainet on raske nimetada, sest minu puhul see muutub pidevalt. Hästi tuleb mul välja võõrkeelte õppimine - inglise ja saksa. Olen kooli kõrvalt käinud keeltekursustel õppimas ka vene ja soome keele algtõdesid. Hispaania keelt ma veel ei oska, aga küll see varsti selgeks saab.
Mulle meeldib reisida ja erinevatest üritustest osa võtta. Olen sõbralik ja abivalmis ning avatud uutele väljakutsetele. Viimase üheksa kuuga kui ma olen selleks vahetusaastaks valmistanud, olen ma muutunud palju julgemaks ja enesekindlamaks.

Nii palju siis minust.
Oma järgmises postituses räägin, kust tuli idee ja kuidas leping sai sõlmitud enne kui mulle see kõik kohale oli jõudnud.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar